Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Μονιμοποιήσεις κατά βούληση

Το έκαναν και αυτό και μύτη δεν ανοίγει…
ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ (ΑΟΡΙΣΤΟΥ) τα παιδιά τους, τα ανίψια τους και λοιπούς κομματικούς συγγενείς πρώτου βαθμού (οι δευτέρου ας κουρεύονται και αυτά τα κορόιδα) με ένα – δύο χρόνια υπηρεσία και άφησαν έκτακτους με 10 και άνω χρόνια υπηρεσίας στον ΟΤΕ.
Το έγκλημα έγινε από το διευθυντικό κατεστημένο του ΟΤΕ καθώς φοβήθηκε τις αλλαγές και έσπευσαν να τακτοποιήσουν τα παιδιά τους.
Γενικοί, Διευθυντές και Σύμβουλοι είναι προνοητικοί άνθρωποι όταν πρόκειται για το δικό τους συμφέρον. Ο ΟΤΕ τσιφλίκι μας, ασε τους μακακες να κουρεύονται.
Επιτέλους πέρα από το άδικο που πνίγει κάθε σεμνό άνθρωπο (μωρέ και οι άσεμνοι κοκκινίζουν πια) υπάρχει και η ασυδοσία κάποιων που παίζουν με νέους ανθρώπους και με δημόσια περιουσία.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

http://apasxolisi.wordpress.com/
Στις 80.000 έφθασαν οι επισκέψεις στο blog μου αναδεικνύοντας το ως ένα από τα πιο δημοφιλή blog του διαδικτύου με μονοθεματικό περιεχόμενο και προσωπικό χαρακτήρα ανάδειξης ενός εργασιακού προβλήματος και καταγγελίας της παράνομης καταχρηστικής , κατασκευασμένης , άνανδρης απόλυσής μου από την ΓΣΕΕ παραμονές Χριστουγέννων του 2004. Για την απόλυση μου η εργοδοσία και συγκεκριμένα αυτοί που την αποφάσισαν και την υλοποιούσαν επιστρατεύσαν κάθε μέσo , καταργώντας κάθε έννοιας εργατικού δικαίου και βέβαια την προσφιλή τους μέθοδο των ψευδών και υβριστικών τους σε βάρος μου ανακοινώσεων και δημόσιων δηλώσεων κάποιων εκ των διοικούντων τότε και τώρα της ΓΣΕΕ και κάποιων εργατολόγων.Με ψευτομάρτυρες , με μια κατασκευασμένη ανταγωγή σε βάρος μου 100.000 ευρώ προσπάθησαν να με απειλήσουν και να με τρομοκρατήσουν όταν προσέφυγα κατά της παράνομης απόλυσης μου υπερασπιζόμενος όχι μόνο τα δικά μου δικαιώματα ,αλλά και όλων των εργαζόμενων που υπάγονται στους εσωτερικούς κανονισμούς , και συνολικά κατά της χρήσης και κατάχρησης του διευθυντικού δικαιώματος!Αυτό που οι διώκτες μου διεκδικούν για την δική τους εργασία και τα δικά τους δικαιώματα των φίλων τους και συγγενών τους ( που έχουν προσλάβει αθρόα στην ΓΣΕΕ ) !Αλλά το ξέχασαν ή έκαναν ότι το ξέχασαν στην περίπτωση μου επιστρατεύοντας την προσωπική τους ,κομματικής τους ή όποια άλλη εμπάθεια είχαν εναντίον μου, με στόχο να με πλήξουν οικονομικά και επαγγελματικά μετά από 18 χρόνια συνεχούς και συνεπούς εργασίας στο Γραφείο Τύπου της ΓΣΕΕ. Σε θέση εργασίας που με βρήκαν όταν ήλθαν στην ΓΣΕΕ και μαζί τους έφεραν και τοποθέτησαν ΣΕ θέσεις εργασίας της ΓΣΕΕ τα μέλη των οικογενειών τους των φίλων τους και των κουμπάρων τους ,ιδιαιτέρες υπουργών που έχασαν το υπουργείο τους και έμειναν άνεργοι! Η «ενορχήστρωση» της απόλυσης μου και μετέπειτα της ψευτοανταγωγής των 100.000 ευρώ για να «εκβιάσουν» την παραίτηση μου από την εργατική διεκδίκηση καθώς και του αντεργατικού παραληρήματος τους στην εκδίκαση της εργατικής μου αγωγής υποστηρίζοντας ότι δεν ισχύουν οι εργατικοί νόμοι , ότι καταργούνται εσωτερικοί και άλλοι κανονισμοί και ότι η εργασιακή σύμβαση είναι μια απλή «αστική σύμβαση» και ο εργοδότης κατά βούληση μπορεί να την καταγγείλει με τον Αστικό Κώδικα . ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.Κάθε σχόλιο είναι περιττό!Βέβαια να αναφέρω ,για μια ακόμα φορά ,ότι η όλη υπόθεση της αυτεπάγγελτης ποινικής μου δίωξης για νόμιμη εταιρική μου δραστηριότητα στο internet ,που δεν είχε καμία σχέση με την εργασία μου στην ΓΣΕΕ, που χρησιμοποιήθηκε ως πρόσχημα της απόλυσης μου δεν είχε καμία σχέση με τα όσα συνεχίζουν να διαδίδουν για δήθεν «σύλληψη μου για δραστηριότητες κλεισίματος δήθεν ραντεβού μέσω internet ». Και το ξαναείπαν κάποιοι στην ΓΣΕΕ και στην πρόσφατη ολομέλεια για την εμπλοκή του επικεφαλής των νομικών της υπηρεσιών στην υπόθεση Ζαχόπουλου . Τους λέω για μια ακόμα φορά ότι :Η δίωξη ήταν κατ αγνώστων χρηστών …του site και στην συνέχεια την «έστρεψαν» σε βάρος μου …που ήμουν ο ιδιοκτήτης!!!
Το γεγονός ότι ο Μπίλ Γκέιτζ κυκλοφόρησε στην Ελλάδα ελεύθερος είναι ένα θαύμα, αφού κάλλιστα θα μπορούσε να τον είχαν συλλάβει για κατά καιρούς παράνομες δραστηριότητες χρηστών των υπηρεσιών της ΜSN ! Έχω δημοσιοποιήσει το σύνολο της υπόθεσης αυτής.Στην διάθεση οποιουδήποτε το βούλευμα που έχει αποφανθεί απαλλακτικά, μέσα σε χρόνο ρεκόρ 6 μηνών ,στο θέμα των δήθεν αποδιδόμενων σε μένα κακουργηματικών πράξεων ως ιδιοκτήτη νόμιμης ιστοσελίδας παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας στα πρότυπα γνωστών και διάσημων ιστοσελίδων που ανήκουν σε παγκόσμιους κολοσσούς τους διαδικτύου.Η δε εμπλοκή μου στην υπόθεση από γνωστή υπηρεσία έγινε πάντα ως ιδιοκτήτη της σελίδας ( με όρους χρήσης κλπ) και αφορούσε δραστηριότητες χρηστών μέσω προσωποποιημένων υπηρεσιών ( email , chat , messenger ) που η ιστοσελίδα μου παραχωρούσε σε τρίτους με βάση την κοινοτική νομοθεσία κλπ , με την «εκτίμηση» ότι προέκυπτε «το ενδεχόμενο».(Παγκόσμια πρωτοτυπία και μοναδική στα νομικά χρονικά του διαδικτύου) Αλλά γι αυτά ,όπως έχω πει, θα μιλήσω αναλυτικά και θα δώσω και πλήρη την δικογραφία στην δημοσιότητα μετά την εκδίκαση και κάποιων πλημμεληματικών κατηγοριών που μου αποδίδονται ως νόμιμο ιδιοκτήτη και αφορούν «δήθεν» διαχειριστικές μου παραλήψεις !( ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ . «Κούνια που τους κούναγε» . Είμαι απ’ αυτούς που καταγγέλλω αυτές τις υπηρεσίες της δήθεν προστασίας των προσωπικών δεδομένων ως λογοκριτικά μέσα κατά του τύπου και των δημοσιογράφων. Είναι μηχανισμοί εξουσίας δήθεν κουλτουριάρηδων και κάποιων ηλεκτρονικά αναλφάβητων που διασύρουν την χώρα διεθνώς . Έχω προειδοποιήσει ότι όλα αυτά θα στραφούν και κατά του Διαδικτύου και των blogs !( Άλλο προσωπικά δεδομένα και άλλο συκοφαντική δυσφήμιση , ψευδείς ειδήσεις κλπ) Στους πολιτισμένους κόσμους προσωπικά δεδομένα υπάρχουν μόνο για χρήστες υπηρεσιών και απλών πολιτών μέσω ηλεκτρονικών επικοινωνιών και βάσεων δεδομένων. Στην Ελλάδα κατά κόρον παραβιάζοντας ή δεν προστατεύονται αυτά τα δεδομένα, αλλά τα χρησιμοποιούν, ως πρόσχημα ,για να μηνύουν δημοσιογράφους να βάζουν πρόστιμα στα ΜΜΕ και να προστατεύουν …κρατικούς αξιωματούχους .Όποιος έχει οτιδήποτε να για μένα να το δημοσιοποιήσει.Αρκεί να βάλει την απάντηση μου.Και τα λέω αυτά ,εγώ, που επί τρεις μέρες το 2004 έτυχα πανελλαδικής και δημόσιας αρνητικής έκθεσης σε κάθε είδους ΜΜΕ από μηχανισμούς εξουσίας και «μυθοπλαστικής δημοσιογραφίας». Τότε δεν είχα την δυνατότητα να απαντήσω άμεσα, αλλά δεν κρύφτηκα κοινός δεν το «βούλωσα», δεν έπαθα αυτοκτονικό ιδεασμό και δεν επικαλέστηκα προσωπικά δεδομένα και έδωσα εντολή στους δικηγόρους μου να λένε το όνομα μου . Γιατί το ψέμα έχει κοντά πόδια . Και η σιωπή είναι όπως λένε νόμος της «καμόρα» Ευχαριστώ όλους τους bloggers που φιλοξένησαν ή φιλοξενούν σχόλια μου για την προβολή του blog. Kαι ιδιαίτερα αυτούς που φιλοξένησαν και φιλοξενούν ποστ μου οπως το http://press-gr.blogspot.com , το http://2xidio.blogspot.com, το www.katagelies.gr και αρκετά αλλά που δεν τα έχω χρόνο να αναφέρω αλλά τα έχω links στο blog Πάντως θα είμαι εδώ «μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα» που έλεγε και ο μακαρίτης Β. Γιαννόπουλος